DutchElectricPowerboats
Wil je alles op dit forum kunnen zien moet je eerst aanmelden en wil je daarna actief meedoen /posten dan is voorstellen verplicht zodat iedereen weet wie je bent .

Veel plezier op het "DutchElectricPowerboat" forum.

mvg, Admin.

IndexIndex  D.E.P. PortalD.E.P. Portal  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Ik stel me ook even voor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Dirk Jan
komt hier te vaak

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 32
Registration date : 29-06-10

BerichtOnderwerp: Ik stel me ook even voor   ma 16 aug - 20:21

Hoi medeboters,

Mijn naam is Dirk Jan, ik ben 25 jaar en ik ben sinds een paar jaar actief met rc boten. Daarvoor (en nu ook nog) heb ik altijd met rc autoś gereden in alle maten, vormen en aandrijvingen. Ik ben actief op Modelbouwforum, maar de harde kern van de electro-boters blijkt toch hier te zitten Smile

Ik ben ooit met een zelfbouw airboot begonnen. Die kreeg al snel een schroefas met onderwaterprop om het wat sneller te laten gaan. Een jaartje later heb ik een Robbe Eco-Star bouwdoos op de kop getikt en deze met veel plezier in elkaar gezet. Met een 18t brushed motortje op 7c cellen voer dat best goed.
Twee jaar terug ben ik een Hydromite van 50 cm gaan bouwen. Hier begon het virus pas echt. Ik heb veel van het bouwen geleerd en leer nu nog van het afstellen om alles uit de romp te krijgen. Ik begon met een 18t brushed motor op 7 c-cellen. Nu zit er een China setup in op 3S waarmee hij rond de 80 km/u gaat (ik heb een Garmin gps erin)

Na mijn Hydromite heb ik als pure funboot een Robbe Sea Jet Evolution gekocht en gebouwd. Met wat aanpassingen aan de romp en op 3S lipo vaart dat ook erg leuk.

Vorige week ben ik met een Predator Outrigger begonnen. Iets aangepast aan de sponsons maar verder gelijk aan de Predator. Het bouwverslag zal ik hier op gaan zetten, dus vandaar dat ik me eerst even voorstel Smile

Tot slot nog een paar foto's van mijn boten:

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me ook even voor   ma 16 aug - 20:24

Hoi Dirk Jan,

welkom op dit mooie forum.
Terug naar boven Go down
papenhove
amperejunkie

Aantal berichten : 870
Leeftijd : 43
Registration date : 11-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me ook even voor   ma 16 aug - 22:32

Hey Dirk Jan,

Welkom op het electroforum van Nederland.
Ben benieuwd naar je bouwverslag.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me ook even voor   

Terug naar boven Go down

Ik stel me ook even voor
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Filmpje van castratie muis, niet voor gevoelige mensen
» Ik wil een compact camera kopen voor erbij.
» Planten, mos en ander groen voor muizen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchElectricPowerboats :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: