DutchElectricPowerboats
Wil je alles op dit forum kunnen zien moet je eerst aanmelden en wil je daarna actief meedoen /posten dan is voorstellen verplicht zodat iedereen weet wie je bent .

Veel plezier op het "DutchElectricPowerboat" forum.

mvg, Admin.

IndexIndex  D.E.P. PortalD.E.P. Portal  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Even voorstellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
BJ
nieuw lid

Aantal berichten : 3
Leeftijd : 50
Registration date : 15-05-10

BerichtOnderwerp: Even voorstellen   do 12 aug - 14:18

Hallo allemaal,

Mijn naam is Berend Jan (meestal BJ in andere forums) en ik vaar al een kleine 30 jaar met E-speedboten. Het testen gebeurt op de Tuindorpvijver bij de plaatselijke modelbouwclub de Nijverheid (voor zover je daar nog van kunt spreken dankzij de houten palen en houten steiger midden in het vaarwater).
Het verdere testen gebeurt voornamelijk in wedstrijden bij de ESH in alle klassen die daar nu worden gevaren.
Soms zit het mee en eindig je wat hoger, maar dat is eigenlijk niet de opzet van de meeste vaarders bij de ESH (zeggen ze!). Iedereen wil toch uiteindelijk toch gewoon eerst lekker varen en verder niet al te veel officiele poespas erom heen. Jammer dat er dan niet meer vaarders bij de ESH vaardagen komen.
Maar ook projecten als catamarans, F1 of speedboten voor de fun houden mijn interesse.
Ik had dit forum al 's gezien (en ook al wat bekende forumnamen tegen gekomen) en was al een tijdje aangemeld, maar dat was omdat je blijkbaar alleen maar in de agenda kunt kijken als je aangemeld bent... Bij de andere topics via de index hier kun je vaak meteen naar het juiste onderwerp/topic. Wat vreemd als je als 'buitenstaander' en al dan niet toevallig op dit forum terecht komt dan ook andere vaarplekken wilt ontdekken en je dan juist niet in de agenda kunt kijken...
Verder waren er wat topics die mijn interesse hadden, dus vandaar even nu de officiele aanmelding.
Mijn boten zijn vaak te zien bij de ESH vaardagen, tenminste een paar boten. De rest 'rouleert' een beetje aan de hand van watercondities of als je 's wat anders wilt uittesten. Ach, het houd je van de straat zullen we maar zeggen!

Groeten, BJ
Terug naar boven Go down
papenhove
amperejunkie

Aantal berichten : 871
Leeftijd : 44
Registration date : 11-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   do 12 aug - 16:40

Hallo BJ,

welkom op dit altijd gezellige forum.
Terug naar boven Go down
doefer