DutchElectricPowerboats
Wil je alles op dit forum kunnen zien moet je eerst aanmelden en wil je daarna actief meedoen /posten dan is voorstellen verplicht zodat iedereen weet wie je bent .

Veel plezier op het "DutchElectricPowerboat" forum.

mvg, Admin.

IndexIndex  D.E.P. PortalD.E.P. Portal  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Even voorstellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Bau
nieuw lid

Aantal berichten : 6
Leeftijd : 52
Registration date : 19-09-16

BerichtOnderwerp: Even voorstellen   ma sep 19, 2016 2:31 pm

Een Goedemiddag,

Ik zal me even voorstellen ik ben “Baudouin” en wonend te Vleuten bij Utrecht......met in zijn achtertuin een hele grote plas en wel de Haarrijnse plas
Sinds 2 jaar heb ik samen met mijn zoon het RC geburen weer opgepakt. Zo 30 jaar geleden was ik in het bezit van boten en helikopters echter Huisje boompje beestje zorgde er voor dat ik mijn Big Boy Toy’s heb moeten verkopen.

Nu hebben mijn zoon Yort 12 en ik een boot van Traxxas de Spartan aangeschaft echter heeft deze heeft deze gefungeerd als duikboot....en dat vond hij en wij natuurlijk niet echt leuk......
Gevolg defecte Castle motor. Nieuw prijs €200,-

Nu heb ik via RC boatbitz in Australië een nieuwe motor gekocht en wel de TTpower 36407D 2080KV dit in combinatie met een Cap Bank. Anders gaat de boel over de zeik!!
Toch heb ik even een vraag over de aansluiting....kan iemand mij daar even mee helpen gezien de bestande motor is voorzien van een kleurcodering en ook op die van de controller.

Is er iemand die hiermee ervaring heeft.

Alvast onze dank hiervoor.

Met vriendelijke groet
Baudouin & Yort
Terug naar boven Go down

Even voorstellen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchElectricPowerboats :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: