DutchElectricPowerboats
Wil je alles op dit forum kunnen zien moet je eerst aanmelden en wil je daarna actief meedoen /posten dan is voorstellen verplicht zodat iedereen weet wie je bent .

Veel plezier op het "DutchElectricPowerboat" forum.

mvg, Admin.

IndexIndex  D.E.P. PortalD.E.P. Portal  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Douane houdt niets tegen; alweer een Belg...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Douane houdt niets tegen; alweer een Belg...   ma 1 jun - 10:08

Ja, alweer een Belg erbij!
De meesten zullen me misschien wel kennen van op Xtreme maar toch ff wie ik ben:

Hoi, ik ben Tom en vaar nu sinds '97 met bootjes. Sinds '85 waren dat steevast autotjes waar ik mee bezig was maar na enkele mindere ervaringen ben ik definitief overgestapt op bootjes. Vanaf dag 1 vaar ik competitie en dat is me altijd al erg goed bevallen; ook hebben we in al die tijd de nodige sucessen gekend.
Ik ben altijd met mono's bezig geweest (mini tot mono3) maar de laatste maanden heeft ook het hydrovirus me te pakken (hoewel ik nog steeds best af ben met mono's).
Momenteel vaar ik met een Etti Saber (mono1), een Rocker xl (hydro1) en een samenraapsel (eigenbouw) hydro1-rigger.
Naast het bouwen en varen van bootjes kan ik me enorm goed amuseren met de airbrush.

grts,
Tom.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Douane houdt niets tegen; alweer een Belg...   ma 1 jun - 10:38

hoi Tom,

Welkom hier.
idd bekend van het andere forum.
veel plezier hier

Gr,
Vincent
Terug naar boven Go down
focused
Beheerder

Aantal berichten : 1319
Leeftijd : 45
Registration date : 27-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Douane houdt niets tegen; alweer een Belg...   ma 1 jun - 22:40

Al Coholica schreef:
Ja, alweer een Belg erbij!
.

Het moest verboden worden lol! maar gelukkig ben je niet de enige Belg op dit forum dusse van harte welkom dan op het electro forum.

Michiel.

WE DON'T STOP PLAYING WHEN WE GET OLD. WE GET OLD WHEN WE STOP PLAYING.
Terug naar boven Go down
http://www.dutchelectricpowerboats.nl
bas
amperejunkie

Aantal berichten : 663
Leeftijd : 29
Registration date : 03-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Douane houdt niets tegen; alweer een Belg...   ma 1 jun - 22:59

Ha Tom!

ook welkom hier.

gr,
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Douane houdt niets tegen; alweer een Belg...   di 2 jun - 11:18

hallo tom

van harte welkom hier op het forum.

niels
Terug naar boven Go down
Jurriaan
Ing. houtbouw goeroe

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 30
Registration date : 28-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Douane houdt niets tegen; alweer een Belg...   di 2 jun - 13:42

Man de belgen nemen deze tent over Laughing Laughing

Welkom op het forum Tom! Laat snel eens wat projecten zien aan de hand van plaatjes. Dat doet het altijd goed Cool
Terug naar boven Go down
http://www.dutchelectricpowerboats.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Douane houdt niets tegen; alweer een Belg...   

Terug naar boven Go down

Douane houdt niets tegen; alweer een Belg...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchElectricPowerboats :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: