DutchElectricPowerboats
Wil je alles op dit forum kunnen zien moet je eerst aanmelden en wil je daarna actief meedoen /posten dan is voorstellen verplicht zodat iedereen weet wie je bent .

Veel plezier op het "DutchElectricPowerboat" forum.

mvg, Admin.

IndexIndex  D.E.P. PortalD.E.P. Portal  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Niet zo vers vlees ;)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
DannyB.
komt hier vaker

Aantal berichten : 83
Leeftijd : 35
Registration date : 25-06-14

BerichtOnderwerp: Niet zo vers vlees ;)   za 5 jul - 19:32

Heb het rondje al eens eerder gedaan maar dat account is gewist omdat ik te lang niet was geweest  Embarassed
Bouwen en dergelijke doe ik altijd in het voorjaar/de zomer omdat ik altijd gelijk wil kunnen varen  Laughing 

Ik ben Danny 32 , woon in het westland en heb een lief vriendinnetje van 25 dat al mn hobby's zo grappig vind dat ze meedoet. Filmpjes van mn boten hoef ik dus zelden zelf te maken  Cool en achter mn pcp buksen kruipen om wat te slopen vind ze zelf maar al te leuk  Laughing 

Al jaaaaarrrreeenn actief in de rc met hoofdzakelijk (brandstof)auto's en dus ook bootjes , de mensen die ook op het MBF zitten kennen me onder de naam Savage .26 Picco.

Het huidige bootjes bestand bestaat uit :

MHZ Tsunami op 5s met een 2200kv 3974 en Seaking 180
Toys' Port Triton op 5s met een 1500kv 6-poler 3656 en 45A Dynamite regelaar
Dr Psycho Psychocat Evo twin op 4s met 2x 3660 2500kv en 2x 120A seaking
Hobbyking Apparition op 5s met een 2200kv 3974 en Seaking 180
RJ marine Challenger op 10s2p met nu een 850kv 3994 en in de toekomst 5674 800kv en Etti 220A navy pro

Op de projectenlijst staan nu :
Een PPB Supercat op 2x 10s met 2x een 850kv 3994 en nader te bepalen regelaars
Een Graupner Eco Manta voor het vriendinnetje
Terug naar boven Go down
gerardnl
amperejunkie

Aantal berichten : 482
Leeftijd : 55
Registration date : 07-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Niet zo vers vlees ;)   ma 7 jul - 18:47

welkom danny

je heb al een aardig lijstje met rompjes man
Terug naar boven Go down
focused
Beheerder

Aantal berichten : 1315
Leeftijd : 45
Registration date : 27-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Niet zo vers vlees ;)   wo 9 jul - 11:04

Welkom weer Danny,

Tja dat van het afmelden van leden gebeurt automatisch zo blijft t forum schoon zeg maar , wil niet dat dit een mbf forum wordt waar t al vreselijk chaotisch is, maar goed het houd de leden wel scherp en actief want dat is wat we willen.

Leuk dat je de Tsunami nog hebt is nog van mij geweest in groene staat en later overgespoten in een raar bruin aubergine kleurtje met oranje  scratch 

gr.

Michiel,

WE DON'T STOP PLAYING WHEN WE GET OLD. WE GET OLD WHEN WE STOP PLAYING.
Terug naar boven Go down
http://www.dutchelectricpowerboats.nl
DannyB.
komt hier vaker

Aantal berichten : 83
Leeftijd : 35
Registration date : 25-06-14

BerichtOnderwerp: Re: Niet zo vers vlees ;)   wo 9 jul - 21:53

Meestal hou ik de forums wel een beetje bij , maar tis de afgelopen tijd prive een beetje druk geweest waardoor het botenspul een beetje stil kwam te liggen. Andere activiteiten gingen ff voor  Cool 

Klopt is inderdaad jouw oude Tsunami in een zwart/donkerpaars/aubergine kleurtje met glitters er doorheen en een beetje oranje  Laughing  Vaart best lollig op 5s met de huidige combo en een 42mm prop.

Nu ff hopen dat die regen een keertje ophoudt hierzo , kan de RJ Marine Challenger het water in om te kijken hoe de combo Etti 220A HV/Hobbyking 3994 850kv loopt. De Medusa Oracle datalogger hangt er al tussen om het 1 en ander te meten , ben benieuwd wat ie gaat doen met een 48mm 3-blads zoals uiteindelijk de bedoeling is voor de Supercat in twin.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Niet zo vers vlees ;)   

Terug naar boven Go down

Niet zo vers vlees ;)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Filmpje van castratie muis, niet voor gevoelige mensen
» Druppel (lukt niet goed)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchElectricPowerboats :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: