DutchElectricPowerboats
Wil je alles op dit forum kunnen zien moet je eerst aanmelden en wil je daarna actief meedoen /posten dan is voorstellen verplicht zodat iedereen weet wie je bent .

Veel plezier op het "DutchElectricPowerboat" forum.

mvg, Admin.

IndexIndex  D.E.P. PortalD.E.P. Portal  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

mezelf even voorstellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
samz11
raakt bekend

Aantal berichten : 28
Leeftijd : 18
Registration date : 14-01-14

BerichtOnderwerp: mezelf even voorstellen   di 14 jan - 19:01

hallo lezers.

Ik ben Sam en woon in Houten. Ik heb al een account op het Modelbouwforum, waar ook al 2 bouwverslagen staan van een Wiesel en een Wasabi 650 mono1 klasse. ik ben nog bezig met de Wasabi.
Nu probeerde ik al eerder een account op Dutch electric Powerboats aan te maken, maar er werd een foutmelding weergegeven zonder dat er een reden bij stond waardoor ik geen account kon aanmaken. toen dus bedacht om een andere leeftijd aan te geven, en nu kan ik wel een account aanmelden. Ik ben dus 13:roll:. De reden waarom ik een account op dit forum wilde, is omdat dit meer specifieker gaat over elektrische speedboten cheers. Als de foute leeftijdsinformatie een probleem is, zou ik daar graag een berichtje van de beheerders van willen krijgen, en wil ik alvast m'n excuses aanbieden. mocht dit geen probleem zijn(waar ik natuurlijk op hoop), dan zou ik het op prijs stellen(als dit kan) dat m'n geboortedatum naar 16 maart 2000 veranderd wordt. {EDIT; zie nu dat ik m'n leeftijd handmatig kan veranderen tot 1999, 14 dat is de minimum leeftijd? in dat geval, ik ben over 2 maandjes 14, dan zet ik de leeftijd wel over.}
hier een foto van m'n Wasabi,

Mvg. Sam
Terug naar boven Go down
gerardnl
amperejunkie

Aantal berichten : 482
Leeftijd : 55
Registration date : 07-04-11

BerichtOnderwerp: Re: mezelf even voorstellen   wo 15 jan - 7:55

hoi sam welkom hier kerel het is je eindelijk gelukt zie ik
ik denk niet dat je leeftijd een probleem is maar zo wel dan hoor je het vanzelf

mooi wasabi heb je gebouwd kerel heb je verslag gevolgd op mdbf op de achtergrond
ziet er goed uit succes met de maiden kerel

Terug naar boven Go down
papenhove
amperejunkie

Aantal berichten : 864
Leeftijd : 43
Registration date : 11-06-09

BerichtOnderwerp: Re: mezelf even voorstellen   wo 15 jan - 16:07

Hi Sam,

welkom hier!
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud