DutchElectricPowerboats
Wil je alles op dit forum kunnen zien moet je eerst aanmelden en wil je daarna actief meedoen /posten dan is voorstellen verplicht zodat iedereen weet wie je bent .

Veel plezier op het "DutchElectricPowerboat" forum.

mvg, Admin.

IndexIndex  D.E.P. PortalD.E.P. Portal  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Nieuw hier, dus maar even voorstellen. :-)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Klamath
komt hier vaker

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 30
Registration date : 19-07-13

BerichtOnderwerp: Nieuw hier, dus maar even voorstellen. :-)   wo 31 jul - 16:24

Hallo allemaal!

Mijn naam is Tim, kom uit het oosten van het land, en heb nu net een paar weekjes m'n eerste 'snelle' speedboot.
Deze heb ik geruild met iemand wiens naam ik hier ook al op het forum tegen ben gekomen. ( A.Streek. )

Mijn eerste bootje is dus een H&M (niet 't kledingmerk. Razz  ) Drifter S. Er zit nu een Turningy buitenloper op icm een Turningy 170A regelaar.

Zoals gezegt, het is mijn eerste speedboot. In eerste instantie was ik niet eens van plan om met deze tak van sport te beginnen, toen kreeg ik deze boot te ruil aangeboden voor een auto die ik weg deed.. dus ja, dacht waarom ook niet, proberen kan ja. Tot nu toe bevalt het bootje prima,.. had alleen wel iets sneller mogen wezen. (als ik een gokje moet wagen, gaat deze nu rond de 70km/h top. op het kanaal waar ik vaar loopt direct een weg waar auto's 50 rijden, en die vlieg je wel voorbij.. maargoed, is nog geen gps aan te pas gekomen. Laughing )

Ik had nog 2 motortjes liggen.. een Neu 1515 3D en een Neu 1717 1500kv (Heli).
Dus ik heb nu een romp gekocht in België (De Pursuit die hier op het forum aangeboden werd. ) en het was mijn bedoelling om deze op te bouwen met de Neu 1515 3D (1320kv) motor. Deze motor icm een 6S lipo zou neer komen op 30000 toeren, wat ik heb begrepen aardig goed zou moeten gaan.
Later is het de bedoelling om ook een rompje te vinden voor de 1717. (daar zal een Castle Creations Hydra 240A regelaar voor bij komen. )
Maar welke romp het zou moeten gaan worden weet ik nog niet. eerst maar eens de Pursuit klaar maken als die binnen is. :mrgreen:
Terug naar boven Go down
Bartolomeus
amperejunkie

Aantal berichten : 539
Leeftijd : 45
Registration date : 25-10-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, dus maar even voorstellen. :-)   wo 31 jul - 17:35

Hé Tim, welkom hier.
Leuk bootje heb je daar.
De 1717 zal het ook gewoon goed doen op een T180 regelaar hoor(die je nu in de Drifter hebt), daar heb je geen Hydra 240 voor nodig.
Terug naar boven Go down
gerardnl
amperejunkie

Aantal berichten : 482
Leeftijd : 55
Registration date : 07-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, dus maar even voorstellen. :-)   do 1 aug - 8:40

hoi tim welkom kerel

leuk rompje om mee te starten
Terug naar boven Go down
Klamath
komt hier vaker

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 30
Registration date : 19-07-13

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, dus maar even voorstellen. :-)   do 1 aug - 15:37

Ik vind hem ook mooi, anders had ik hem ja ook niet geruild. Alleen nu ik er een paar keer mee heb gevaren, heb ik wel zo-iets dat het wel wat sneller zou mogen..
Maar eens inventariseren wat er nu daadwerkelijk in zit qua motor etc, en dan eens kijken of het te verbeteren valt. sneller mag altijd. clown 
Terug naar boven Go down
Vincent
Moderator

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 42
Registration date : 16-12-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, dus maar even voorstellen. :-)   do 1 aug - 16:26

Welkom hier
Terug naar boven Go down
papenhove
amperejunkie

Aantal berichten : 864
Leeftijd : 43
Registration date : 11-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, dus maar even voorstellen. :-)   zo 4 aug - 23:06

Hey Tim,

Welkom op het electroforum van Nederland.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, dus maar even voorstellen. :-)   

Terug naar boven Go down

Nieuw hier, dus maar even voorstellen. :-)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw hier
» Laat hier een foto van je muizenverblijf zien!
» Oud & nieuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchElectricPowerboats :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: