DutchElectricPowerboats
Wil je alles op dit forum kunnen zien moet je eerst aanmelden en wil je daarna actief meedoen /posten dan is voorstellen verplicht zodat iedereen weet wie je bent .

Veel plezier op het "DutchElectricPowerboat" forum.

mvg, Admin.

IndexIndex  D.E.P. PortalD.E.P. Portal  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
jefke_bb
nieuw lid

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 32
Registration date : 03-03-09

BerichtOnderwerp: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   zo 8 maa - 21:02

Gegroet Wink

Bij deze heb ik me ook aangemeld op dit nieuwe forum.. Ikzelf ben 23 woonachtig in België, en sinds ik een bengel was reeds bezig met vrijwel alles dat radiogestuurd is..

Maar de laatste jaren draait het vooral rond speedy boaties afro . Dit jaar ga ik ook proberen zoveel mogelijk wedstrijden mee te varen, in tegenstelling tot de vorige jaren.........
Terug naar boven Go down
Marcel D
komt hier te vaak

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 45
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   zo 8 maa - 21:04

Hé Jelle,

Welkom hier man, eindelijk weer eens verstandig om weer wedstrijdjes mee te gaan varen. Zie je binnenkort man!!

Groet,

Marcel
Terug naar boven Go down
jefke_bb
nieuw lid

BerichtOnderwerp: Re: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   zo 8 maa - 21:12

thx!

Zie er al enorm naar uit!! En het belooft een spectaculaire strijd te worden dit jaar.... What a Face
Terug naar boven Go down
focused
Beheerder

Aantal berichten : 1320
Leeftijd : 45
Registration date : 27-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   ma 9 maa - 8:49

Jelle ,

Welkom bij de club en leuk dat er nog steeds meer Belgen zich aan blijven melden , je hebt in ieder geval een net een snel riggertje gekocht ga je deze nog verbouwen ?

Michiel.

WE DON'T STOP PLAYING WHEN WE GET OLD. WE GET OLD WHEN WE STOP PLAYING.
Terug naar boven Go down
http://www.dutchelectricpowerboats.nl
Jurriaan
Ing. houtbouw goeroe

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 30
Registration date : 28-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   ma 9 maa - 11:09

Ha jelle,

ook namens mij van harte welkom op dit forum.
Het blijkt maar weer dat er nog meer elektro vaarders zijn als men eerst dacht Very Happy
Terug naar boven Go down
http://www.dutchelectricpowerboats.nl
Barry
komt hier te vaak

Aantal berichten : 107
Leeftijd : 46
Registration date : 03-02-09

BerichtOnderwerp: Re: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   ma 9 maa - 12:26

Welkom hé Jelle.Doe je trouwens mee binnen 2 weken te Hofstade??
Ik doe mee,en dus de eerste keer dat ik een wedstrijd vaar.

greetz
Barry
Terug naar boven Go down
jefke_bb
nieuw lid

BerichtOnderwerp: Re: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   ma 9 maa - 12:58

@ focused: Ik ga een Feigao XL9 bestellen met zippy 6S 5000mAh erbij. Daarmee zou hij in principe ferm van z'n plek moeten komen :-) Ik denk niet dat er veel verbouwd zal moeten worden.. Maar een raket is het alleszins afro

@Barry: De kans da ik ga meedoen is groot.. Enkel moet ik nog geschikte lipo's vinden!
Het voordeel aan hofstade is dat ge daar eens voluit kunt gaan, vijver is meeeer dan groot genoeg!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   ma 9 maa - 15:12

jefke_bb schreef:
@Barry: De kans da ik ga meedoen is groot.. Enkel moet ik nog geschikte lipo's vinden!
Het voordeel aan hofstade is dat ge daar eens voluit kunt gaan, vijver is meeeer dan groot genoeg!

Verkijk je niet op Hofstade , het kan een verradelijk vaarplekje zijn daar de oever schuin afloopt aan de rechterzijde , een beetje trechtervorm ,je hebt als het ware een zeer slecht orientatiepunt om rond de rechter boeien te varen.
Terug naar boven Go down
bas
amperejunkie

Aantal berichten : 663
Leeftijd : 29
Registration date : 03-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   ma 9 maa - 15:55

Welkom en veel plezier op het forum.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   do 12 maa - 21:24

ook namens mij welkom hier en veel plezier

gr,
Vincent
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België   

Terug naar boven Go down

Jefke_bb a.k.a Jelle with love from => België
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-