DutchElectricPowerboats
Wil je alles op dit forum kunnen zien moet je eerst aanmelden en wil je daarna actief meedoen /posten dan is voorstellen verplicht zodat iedereen weet wie je bent .

Veel plezier op het "DutchElectricPowerboat" forum.

mvg, Admin.

IndexIndex  D.E.P. PortalD.E.P. Portal  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Even voorstellen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Even voorstellen.   za 1 okt - 15:55

Hallo allemaal,

even voorstellen!
Mijn naam is Peter (48) en ik woon in Oostzaan.

Ik ben vorig jaar in aanraking gekomen met de rc-wereld. Ik heb toen een truggy auto gekocht, en ik ben lid geworden van een vereniging (helemaal te gek). ik begin nu te merken dat ik meer leuk begin te vinden en lijkt me leuk om zelf een rc-boot te bouwen. ik hoop hier de informatie te krijgen die ik nodig heb om het boot te kunnen bouwen. Zoals waar kan je het Beste de bouwtekeningen halen, wat voor hout kan je het best gebruiken en waar kan je het beste halen, enzevoort, enzevoort? Genoeg vragen dus, en ik hoop dat jullie me op weg willen helpen!

Groetjes Peter
Terug naar boven Go down
focused
Beheerder

Aantal berichten : 1315
Leeftijd : 45
Registration date : 27-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.   za 1 okt - 17:25

Welkom Peter ,

Buiten het bouwen van hout rompen zijn er ook legio`s aan glasvezel epoxy rompen in de omloop zodat je niet direct al je tijd hoeft te steken in bouwen van een romp wat nml echt precies komt.
Je zult verder ook in het opbouwen van een glasvezel epoxy romp genoeg tijd moeten steken .

Maar goed kijk lekker rond op dit mooie forum en vragen zullen we graag beantwoorden.

mvg

Michiel.

WE DON'T STOP PLAYING WHEN WE GET OLD. WE GET OLD WHEN WE STOP PLAYING.
Terug naar boven Go down
http://www.dutchelectricpowerboats.nl
SPOC
amperejunkie

Aantal berichten : 250
Leeftijd : 51
Registration date : 17-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.   za 1 okt - 19:00

welkom hier,

Groet, Bob
Terug naar boven Go down
papenhove
amperejunkie

Aantal berichten : 864
Leeftijd : 43
Registration date : 11-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.   za 1 okt - 23:13

Hey Peter,

welkom op dit forum. En wat Michiel al zei, je kunt eventueel ook eerst kiezen om een (goede) epoxy romp op te bouwen en later aan hout te beginnen. Aan de andere kant als je iets van hout maakt is het wel helemaal je eigen creatie en er zijn hier een paar hele goede houtbouwers aanwezig waaronder ik dus niet Laughing Laughing .
Kortom eerst rustig bedenken wat je wilt hebben hoe groot, hoe snel, wat voor materiaal, kosten enz enz enz.
Iig van deze kant alvast succes toegewenst.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen.   

Terug naar boven Go down

Even voorstellen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchElectricPowerboats :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: