DutchElectricPowerboats
Wil je alles op dit forum kunnen zien moet je eerst aanmelden en wil je daarna actief meedoen /posten dan is voorstellen verplicht zodat iedereen weet wie je bent .

Veel plezier op het "DutchElectricPowerboat" forum.

mvg, Admin.

IndexIndex  D.E.P. PortalD.E.P. Portal  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Ik ben Lex

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Lexo
komt hier te vaak

Aantal berichten : 210
Leeftijd : 35
Registration date : 08-08-11

BerichtOnderwerp: Ik ben Lex   wo 17 aug - 13:25

Ik zal me ook even netjes voorstellen:

Lex, 28 lentes jong, woonachtig in het pittoreske Lent.

Een jaar of 14 geleden ooit een nitro bootje gehad, maar nadat de motor en koppeling naar de schroef overleden lag het ding op zolder. Een jaar daarna nog een tamiya auto-motortje ingebouwd, maar dat was niet echt de moeite.

Toen kwam er een brommer, en later nog 1, na het halen van m'n rijbewijs was het knutselen aan auto's de grootste vrije-tijds besteding (op wat bier drinken in de kroeg).
Het stoeien met auto-onderdelen is gebleven, maar dan wel aan een auto'tje voor erbij.
Daarna met een vriend aan de paintball geslagen, alle gear aangeschaft (goed aangepakt), maar toch trekt het me steeds minder, merk dat ik steeds minder ga.

Het speelt al jaren om weer een leuk RC-bootje te gaan varen, maar ik zag op tegen de relatief hoge aanschaf prijs en het gepriegel met kleine inbusjes enzo.

Vorig jaar op aanraden van Jan (Pomplebed) gekeken naar een Arpro EP 700, begonnen met het kopen van LIPO's, een lader en ESC, maar omdat ik een cat zoveel mooier vind heb ik het houtpakket van de kleine Maxcat gekocht, maar daar is het toen bij gebleven. (stomme volgorde ik weet het)

Dat pakket heb ik een week of 2 geleden onder het stof uit gehaald en ben nu met het beplaten bezig, gaat best voorspoedig.

Terug naar boven Go down
papenhove
amperejunkie

Aantal berichten : 870
Leeftijd : 44
Registration date : 11-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Lex   wo 17 aug - 14:21

Hi Lex,

welkom!

En er zijn er hier meer die al eens een Maxcat hebben gebouwd, dus heb je vragen stel ze gerust.
Terug naar boven Go down
focused
Beheerder

Aantal berichten : 1319
Leeftijd : 45
Registration date : 27-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Lex   wo 17 aug - 14:26

Welkom Lex

Overspoel ons met bouwfotos in een mooi bouwtopic zodat we alles mooi kunnen volgen en je helpen verder veel leesplezier op dit forum.

gr.
Michiel.

WE DON'T STOP PLAYING WHEN WE GET OLD. WE GET OLD WHEN WE STOP PLAYING.
Terug naar boven Go down
http://www.dutchelectricpowerboats.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Lex   

Terug naar boven Go down

Ik ben Lex
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchElectricPowerboats :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: